Bestelprocedure

HOE TE BESTELLEN

Het minimale bestelbedrag bedraagt € 1
– In de categorieën hierboven vindt u de producten. Vervolgens kiest u de producten die u in uw winkelwagen wilt plaatsen;
– Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan “Afrekenen”. U kunt direct afrekenen of een account aanmaken om te profiteren van speciale klantenacties en kortingen;
– Geef nu uw naam en adresgegevens op. Kies een betaalmethode en klik nadat u akkoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden op “Verder”;
– Controleer uw bestelling en adresgegevens. Klik op “Bestellen met betaalverplichting” (om te betalen via iDEAL of PayPal) en uw bestelling is geplaatst.

VERZENDKOSTEN
Voor alle bestellingen tot 30 kg betaalt u € 4,75 verzendkosten.

Verzendkosten zijn inclusief BTW

VERZENDKOSTEN BUITENLAND
Verzendkosten buiten Nederland vanaf € 4,75. De werkelijke verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van uw bestelling.

Verzendkosten zijn inclusief BTW

LEVERTIJDEN
Hoblo probeert uw bestelling binnen 3 werkdagen bij u te bezorgen. Dit is wel afhankelijk van welke betaalmethode u kiest.
Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 3-10 werkdagen geleverd.

BETAALMETHODE
Hoblo kent diverse mogelijkheden voor het afrekenen van uw bestelling: iDeal, Paypal, Creditcard, Bancontact/Mister Cash, SOFORT Banking, KBC, Belfius, Paysafecard, bankoverschrijving, op factuur en Discover Card

VOORUITBETALEN
U kunt het totaalbedrag overmaken naar IBAN: HIER NOG CONTENT
Let op: vergeet niet uw ordernummer te vermelden bij de betaling!

PAYPAL/CREDIT CARD
U betaalt electronisch via PayPal. U betaalt met uw eigen e-mailadres en wachtwoord. U hoeft geen saldo aan te houden. Bij Credit Card betalingen hoeft u geen acount te hebben bij PayPal. Kijk voor meer informatie op de website van PayPal.

iDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL.

ACHTERAF BETALEN(op factuur)

Bij de meeste bestellingen kun je achteraf betalen. Je ontvangt dan eerst je artikelen en betaalt nadien via iDeal.

Als de betaalmethode ‘achteraf betalen’ niet wordt aangeboden, kun je vanzelfsprekend een andere betaalmethode gebruiken. Als achteraf betalen niet beschikbaar is, komt dat door één of meer van onderstaande factoren:

  • totaalbedrag van je bestelling
  • soort artikelen in je bestelling
  • eventuele onbetaalde facturen
  • aantal bestellingen dat je eerder bij ons geplaatst hebt
  • één van je facturen is overgedragen aan het incassobureau

Als je niet internetbankiert, kun je het bedrag overmaken naar:

IBAN nr.

WAT TE DOEN BIJ ANNULEREN OF RETOURNEREN

ANNULEREN
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos.
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien [Hoblo] reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).
 
RETOURNEREN/AFKOELPERIODE
Consumenten hebben een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn o.a. gepersonaliseerde producten/maatwerk. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden. Zie voor meer informatie artikel 6 van onze algemene voorwaarden.

Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. Hoblo zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

Wij adviseren om bij retournering te kiezen voor de pakketpost van PostNL. Voor verzending van een pakket tot 10 kg (met Track & Trace) betaalt u  € 6,75

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan [Hoblo] kenbaar te worden gemaakt. Gebruikt u hiervoor ons retourformulier of stuur ons een e-mail. Vermeld u hierbij a.u.b. in ieder geval uw volledige naam en bestelnummer en de artikelen die u wenst te annuleren, ruilen of retourneren. Ter verbetering van onze klantenservice zouden wij  het op prijs stellen wanneer u ons de reden hiervan laat weten. U bent hier uiteraard conform de wet Koop op afstand niet toe verplicht.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan [Hoblo] heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.
Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen na retourmelding aan u terugbetaald.

Retouradres:
Hoblo BV
Touwslagersweg 6b
3449 HX Woerden